patos i chaos

blog Stylistki, czyli o modzie i reszcie lekko i z sensem

Grudniowa rewolucja stylistyczno-dietetyczna! Część I

Dodaj komentarz

FottoJet(5)

Zgodnie z zapowiedzią z poprzedniego wpisu rozpoczynamy Grudniową rewolucję!

Wskazówki modowe będą przeplatać się z dietetycznymi.

Oczywiście zaczniemy od podstaw – czyli określenia typu urody!

 

filing_images_b4264804e5b2

Znajomość typu urody jest niezbędna do podkreślania za pomocą kolorów i wzorów naturalnych atutów urody, takich jak kolor oczu czy odcień cery.

Dobierając w sposób odpowiedni barwy jesteś w stanie poprawić koloryt cery, rozświetlić optycznie skórę, uwydatnić kolor oczu, wydobyć blask włosów.

O terapii kolorami pisałam tutaj.

Jak określić swój typ urody?

Uproszczony test pomagający w określeniu tego typu zawarłam tutaj. 

FotodJet

Za pomocą tego testu sprawdzisz, czy Twoja uroda odpowiada jednemu z czterech typów: Wiosna, Lato, Jesień, Zima.

W kolejnych postach dokonam analizy poszczególnych rodzajów urody, podam przykładowe stylizacje i paletę barw.

Wszystkie wskazówki zostaną opracowane w taki sposób, by móc samodzielnie przeprowadzić metamorfozę modową bez wychodzenia z domu;)

Zapraszam na kolejne wpisy, ale w razie wątpliwości nie zostawiam Cię bez pomocy!

Jeśli masz problemy z określeniem typu urody – skorzystaj z darmowej porady! stylistycznej!

Po więcej informacji i inspiracji zapraszam na Facebooka, Instagrama oraz maila:

poradystylistki@onet.pl

picmonkey-collagenbh

Rewolucja dietetyczna – część I

Wersja podstawowa

Na samym początku wypróbuj drobną zmianę, która w dalszej perspektywie może zadziwić efektami.

Od tego momentu wprowadź tylko

  • dwie dodatkowe szklanki czystej wody wypite w ciągu dnia – nawodnienie podstawą dobrego samopoczucia, detoksykacji
  • zjedz kolację godzinę wcześniej niż zazwyczaj – wydłużysz tym samym czas regeneracji swojego organizmu

Wersja rozszerzona dla żądnych szybszych efektów:

  • wypijaj w ciągu dnia 2 litry czystej wody (a jeśli już tak robisz to zwiększ tą ilość o 0,5 litra)
  • nie tylko zjedz kolację godzinę wcześniej niż zazwyczaj, ale zmniejsz porcję o połowę (do tej pory były to np 4 kanapki, to teraz zmniejsz do 2)

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s