patos i chaos

blog Stylistki, czyli o modzie i reszcie lekko i z sensem

Jak zacząć dbać o siebie?

Dodaj komentarz

 stylowi_pl_kuchnia_48080539
Póki jesteśmy młodzi nie przejmujemy się tym, co będzie później.  Jednak nasze ciało zapamiętuje wszystko, czym karmimy je za młodu. Nieodpowiednia dieta, brak ruchu, używki. Jeśli nie teraz, odbije się to z pewnością w dojrzałym wieku. W Aby osiągnąć cele, korzystać z życia i dążyć do spełnienia swoich marzeń musisz być zdrowy i mieć na to energię. 

 

stylowi_pl_sport-i-fitness_21614614
Wymówki to nie powód na rezygnację ze zdrowego stylu życia. Nie ulegaj im, a zdrową dietę zacznij już dziś! czytaj więcej
Decyduj o sobie.
Pamiętaj to Twoje zdrowie i Twoje ciało.
Tylko Ty będziesz płacił za swoje wybory.
Nie zastanawiaj się za długo tylko zacznij już dziś.
Poświęć rano nieco więcej czasu i zaplanuj swoje posiłki, znajdź w ciągu dnia chwilę na choćby krótki trening.
Idąc na zakupy, nie wkładaj do koszyka co popadnie, ale przeczytaj najpierw etykietkę, zapoznaj się ze składem i unikaj substancji, które przyniosą Ci więcej złego niż dobrego.
Nie podchodź do swoich posiłków obojętnie tylko rozsmakuj się w zdrowiu.
Bądź gotowy na to, co przyniesie Ci dzień.
Pokochaj siebie i swoje ciało. Zacznij o siebie dbać już teraz!

stylowi_pl_wnetrza_48028029

Postaw na regularny tryb życia.

Zobaczysz sama, że twój organizm szybko się przyzwyczai, a korzyści z nowych nawyków będą wymierne. Zadbaj o to, żeby spać 7-8 godzin na dobę. Pory kładzenia się do łóżka i wstawania powinny być podobne, wówczas unikniesz senności i kiepskiego samopoczucia w ciągu dnia. Przestrzegaj też zasad higieny snu – sypialnia powinna być wywietrzona i cicha. Postaraj się nie jeść 3 godziny przed pójściem spać, unikaj też wieczornego picia napojów kofeinowych i alkoholu.

dsc_2680

 Odżywiaj się prawidłowo.

Jedz pięć posiłków dziennie – jeden duży (obiad), dwa mniejsze (śniadanie, kolacja) i dwa skromne (lunch, podwieczorek). Unikaj potraw gotowych, przetworzonych i smażonych, zbyt gorących i zbyt zimnych. Sięgaj po produkty świeże, pełnoziarniste pieczywo i makarony, kasze, warzywa, owoce, ryby morskie, nasiona, orzechy, jajka. Na ile to możliwe, urozmaicaj menu.

Sól, cukier, biała mąka, napoje gazowane czy utwardzane tłuszcze nie pomogą ci w zachowaniu zdrowia i pięknej sylwetki.

stylowi_pl_inne_48078364

 Kiedy tylko możesz, ruszaj się.

Siedzący tryb życia prowadzi do otyłości i licznych problemów zdrowotnych.

Ponadto ten, komu brakuje ruchu, jest ospały i apatyczny. 

stylowi_pl_inne_15497599

 Znajduj czas na relaks i ciekawe aktywność.

Warto znaleźć sposoby na uniknięcie życiowej monotonii. Nie trzeba od razu wyruszać w podróż dookoła świata. Nowy przepis, nowa znajomość, wyjście do opery, na festiwal, kilka lekcji jazdy konnej – poznawanie nowych rzeczy pobudza umysł, wzmaga entuzjazm, sprawia, że stajemy się ciekawszymi i szczęśliwszymi osobami.

Uwierz w siebie i zacznij podkreślać swoje mocne strony.

2e3a45fc7c8d0862a37c773d092d282c

Jeśli odkrycie atutów wciąż pozostaje dla Ciebie trudne – pozwól, że Ci pomogę!

Pomogę Ci stworzyć wizerunek pasujący do Twojej osobowości i upodobań.
Wydobędę Twoje atuty.
Wybiorę ubrania, które pozwolą na stworzenie zestawów na rozmaite okazje.
Zyskasz pewność, że wyglądasz wspaniale we wszystkim, co masz w szafie.
Wszystkie rzeczy w Twojej garderobie będą stanowiły element pasujących do siebie stylizacji.
Oferuję Ci zmianę wyglądu, którą poprzedza analiza sylwetki, typu urody i dostrzeżenie zalet.
Moja pomoc zaowocuje nabraniem pewności siebie i zadowolenia z nowego wizerunku.

Szczegóły: tutaj!

 

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s