patos i chaos

blog Stylistki, czyli o modzie i reszcie lekko i z sensem

Podsumowanie pracy Stylistki, czyli jak i komu do tej pory pomogłam?

Dodaj komentarz

2e3a45fc7c8d0862a37c773d092d282c

Drogie dziewczyny!

Całkiem niedawno zrobiłam swoją setną poradę i zmotywowało mnie to do podsumowania dotychczasowych działań;)

Spośród porad, jakich udzieliłam wiele zapadło mi w pamięć i każdą wykonywałam z radością i zaangażowaniem!

Zaznaczam, że bez względu na to, czy porada była darmowa czy płatna – każda stanowiła dla mnie wyzwanie, mobilizację oraz chęć pomocy.

Wiem, że jeśli ktoś decyduje się na moją poradę, to oczekuje rzetelnej pracy, więc zawsze tylko ta

Otrzymałam sporo podziękowań, wytycznych i sugestii, ale za każdym razem dążyłam do uzyskania zadowalającego efektu.

a-pastel-fashion-17_large

Wbrew pozorom porada stylistki nie jest błahą sprawą polegającą tylko na dobraniu stroju.

Poprzedza ją analiza przesłanej ankiety, często dopytywanie o oczekiwania i dopiero wtedy można rozpocząć tworzenie indywidualnych wskazówek zamieszczonych w poradzie.

Zawsze kieruję się tym, by klientka otrzymała nie tylko gotowe zestawy ubrań, wskazówki co do odpowiednich fasonów i kolorów ubrań ale też instrukcje pomagające dobrać strój samodzielnie.

indeksMK

Pomagam paniom w każdym wieku, rozmiarze oraz prowadzącym rozmaity styl życia.

Pamiętam o tym, że to strój musi pasować do upodobań i sylwetki danej osoby a nie odwrotnie:)

Z nadzieją i zapałem czekam na dalsze Wasze pytania, prośby i przede wszystkim ankiety na podstawie których udzielam porad!

Ankieta i szczegóły tutaj!

Moja strona na fb, czyli codzienna dawka inspiracji!

Jak wygląda Stylizacja Online?

carriebradshawr

Wyślij na adres mailowy ba.brow@op.plzdjęcie twarzy oraz całej sylwetki ( zapewniam usunięcie zdjęć po wykonaniu usługi i niewykorzystywanie ich do innych, niepożądanych celów) – jeśli zależy Ci tylko na analizie typu figury – wyślij jedno zdjęcie.
Do zdjęć dołącz wypełnioną ankietę i pobraną z mojej strony z zakładki ”Porady stylistki”
Na podstawie tych materiałów na 15-20 stronach otrzymasz:
określenie typu sylwetki i analizy kolorystycznej

wskazówek w kwestii makijażu i fryzury
zaproponuję stylizacja na określone okazje, np do pracy, na co dzień, na wesele czy na randkę
skomponuję zestawy ubrań na podstawie ustalonego przez Ciebie budżetu i Twoich oczekiwań
otrzymasz wskazówki jak powinnaś się ubrać, aby wyglądać wyjątkowo i jakie dobrać dodatki i makijaż.

stylizacje przygotowuję z aktualnej oferty sklepów wraz z linkami do sklepów

Szczegóły i ankieta – tutaj!

Możesz najpierw skorzystać z darmowej porady! – szczegóły.

Zapraszam i pozdrawiam!

Piszcie, pytajcie – na adres mailowy:

ba.brow@op.pl

Przypomnienie czym się zajmuję:

indeks

Pomogę Ci stworzyć wizerunek pasujący do Twojej osobowości i upodobań.
Wydobędę Twoje atuty.
Wybiorę ubrania, które pozwolą na stworzenie zestawów na rozmaite okazje.
Zyskasz pewność, że wyglądasz wspaniale we wszystkim, co masz w szafie.
Wszystkie rzeczy w Twojej garderobie będą stanowiły element pasujących do siebie stylizacji.
Oferuję Ci zmianę wyglądu, którą poprzedza analiza sylwetki, typu urody i dostrzeżenie zalet.
Moja pomoc zaowocuje nabraniem pewności siebie i zadowolenia z nowego wizerunku.

 

Skomentuj

