patos i chaos

blog Stylistki, czyli o modzie i reszcie lekko i z sensem

Wyjątkowy, smaczny i prosty sos, który zamieni Twój obiad we włoskie danie + wołowina z makaronem z cukinii i słodkimi warzywami!

Dodaj komentarz

dgsg

Wreszcie znalazłam idealny dla mnie sos pomidorowy!

Niewiele składników, które razem komponują się wyjątkowo i dodają smaku najprostszym daniom!

 

Składniki:

PicMonkey Collagevmki

Uwaga!

Pomidor powinien być ”mięsisty”, by sos powstał gęsty.

Pomidora można wcześniej sparzyć i obrać ze skórki(ja tak zrobiłam).

Zamiast oliwy można użyć innego oleju roślinnego(np. z pestek winogron).

imageso

Przygotowanie:

Paprykę i pomidora pokrój w kostkę i wrzuć do naczynia blendera, dorzuć pokrojone pomidory suszone, ząbki czosnku, pozostałe przyprawy i dokładnie zmiksuj.

Z czym najlepiej smakuje sos pomidorowy?

Świetnie komponuje się z makaronami, kaszą i ryżem.

A ja użyłam go do takiego dania:

Makaron z cukinii z mięsem wołowym i słodkimi warzywami w pomidorowym sosie!

kowkowk

Składniki:

PicMonkey Collagemn,l

Przygotowanie:

Na oleju roślinnym zeszkliłam poszatkowaną cebulę i dwie gałązki selera naciowego, dodałam pokrojone w kostkę mięso i przyprawiłam czosnkiem niedźwiedzim. Podsmażyłam i następnie dodałam pokrojoną w kostkę marchewkę, pietruszkę, dynię i bakłażana. Podlałam wodą i dusiłam aż woda wyparowała.

Z cukinii zrobiłam makaron przy pomocy obieraczki do warzyw i dodałam do dania na patelni, podsmażyłam chwilę i zalałam całość przygotowanym wcześniej sosem pomidorowym.

Wymieszałam, chwilę podgotowałam i gotowe!

To danie mnie zaskoczyło, okazało się pyszne!

Skomentuj

