patos i chaos

blog Stylistki, czyli o modzie i reszcie lekko i z sensem

Figura Papryki – co jeść, jak ćwiczyć i jak się ubierać?

Dodaj komentarz

dress_du_jour_keira_knightley

Zapraszam na kolejną odsłonę cyklu poświęconego poszczególnym typom sylwetek!

Dziś omawiam Pparykę.

Będą się pojawiać wskazówki pomagające w dobraniu stroju, zatuszowaniu wad a także porady dietetyczne.

Zapraszam do lektury i dalszego śledzenia bloga!

Jeśli nie znasz swojego typu sylwetki – wykonaj ten test.

Możesz również skorzystać z porady indywidualnej online bezpłatnej lub w wersji płatnej a także umówić się na osobiste konsultacje!

Szczegóły tutaj.

article-1189043-051CF189000005DC-914_468x660

Figura Papryki – jak się ubierać?

PicMonkey Collageppuu

PicMonkey Collageoooiit

Przykładowe stroje:

PicMonkey Collageyyyr

PicMonkey Collage87

PicMonkey Collageceglo

PicMonkey Collagekarn0

Dieta – co jeść?

Breakfast-looked-like

 

Figura typu papryka powinna stosować odpowiednią dietę, bo każdy dodatkowy kilogram w jej przypadku niebezpiecznie poszerza talię

10755732_568136956651760_915508869_n

Aby dobrze i zdrowo wyglądać, wystarczy jej tylko unikanie smażonych i tłustych produktów oraz bezwzględna rezygnacja z fast foodów. Papryka powinna też unikać masła lub zupełnie z niego zrezygnować. W swojej diecie powinna pamiętać o jedzeniu białego mięsa, dużej ilości warzyw i owoców bogatych w błonnik (np. maliny, marakuja, daktyle, porzeczki, jeżyny, jagody). Musi też dużo pić. Najlepiej zieloną herbatę i co najmniej 1,5 litra niegazowanej wody dziennie.

Wyroby cukiernicze są źródłem jedynie pustych kalorii (cukier, biała mąka, tłuszcz utwardzony), tak więc dostarczają organizmowi wyłącznie dużej ilości energii, której nadwyżka magazynowana jest w postaci tkanki tłuszczowej. Sklepowe słodycze nie zawierają praktycznie żadnych składników odżywczych.

trail-mix

Nadmierne spożycie cukrów prostych może prowadzić do rozwoju nadwagi, próchnicy zębów, a także zaburzeń poziomu glukozy we krwi, a w efekcie cukrzycy. Dlatego należy ograniczać jak najbardziej spożycie słodyczy i wyrobów cukierniczych lub wybierać te z naturalnymi słodzikami, np. ze stewią.

Jak ćwiczyć?

fashion-fitness-fruits-healthy-favim.com-924561

Papryka nigdy nie powinna dopuścić do tego, by jej szerokie ramiona jeszcze bardziej się rozrosły. Jeśli chce, może też wykonywać ćwiczenia, które pomogą jej lekko zaznaczyć talię. Poleca się jej zatem głównie ćwiczeni aerobowe,  jazdę narowerze i pływanie.

PicMonkey Collageyr

 W treningu warto  skupić się zarówno na strefie cardio (rower, bieganie, taniec, spacery), jak również na wzmocnieniu RÓWNOMIERNIE wszystkich partii ciała. Pomocne będą zajęcia fitness typu, zabawa z hula hop oraz dobrze rozpisany trening uwzględniający w jednakowym stopniu pracę zarówno „góry” jak i „dołu”.

Przykładowe ćwiczenia:

Rozgrzewka

Cardio

Kształtujące talię

Kształtujące nogi

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s