patos i chaos

blog Stylistki, czyli o modzie i reszcie lekko i z sensem

Rady dla figury Cegły – co jeść, jak się ubierać i jak ćwiczyć?

Dodaj komentarz

119923

Zapraszam na kolejną odsłonę cyklu poświęconego poszczególnym typom sylwetek!

Dziś omawiam Cegłę.

Będą się pojawiać wskazówki pomagające w dobraniu stroju, zatuszowaniu wad a także porady dietetyczne.

Zapraszam do lektury i dalszego śledzenia bloga!

Jeśli nie znasz swojego typu sylwetki – wykonaj ten test.

Możesz również skorzystać z porady indywidualnej online bezpłatnej lub w wersji płatnej a także umówić się na osobiste konsultacje!

Szczegóły tutaj.

Figura Cegły – jak się ubierać?

 

PicMonkey Collage121

 

picmonkey-collagemceg

Przykładowe stroje

PicMonkey CollageceglaBTCEGLA

PicMonkey CollagecegloVCEGLA

PicMonkey Collagexxl

Dieta – co jeść?

Breakfast-looked-like

Figura typu cegła powinna być oprzeć swoją dietę na produktach dostarczających ”dobrych” węglowodanów i tłuszczów, pełnowartościowych białek. Jadłospis powinien   dostarczać w odpowiednich proporcjach wszystkie składniki odżywcze. Cegły powinny pilnować, by w ich diecie białka stanowiły 12–14% do 15%, węglowodany – 50–60%, w tym około 10% cukrów prostych, tłuszcze – 30%, w tym minimum 3% tłuszczów nienasyconych. Należy wyeliminować z jadłospisu węglowodany proste, które występują m.in. w rafinowanym cukrze, białym pieczywie, białym ryżu, słodyczach, słodzonych sokach, napojach gazowanych i alkoholowych a także nasycone tłuszcze, zawarte m.in. w tłustych mięsach (wieprzowinie, czerwonym mięsie), tłustym nabiale, produktach smażonych w głębokim oleju, chipsach i twardej margarynie.

10755732_568136956651760_915508869_n

Głównym źródłem białek powinny być chude mięso – kurczak, indyk, cielęcina, wołowina i ryby,  warzywa i rośliny strączkowe, głównie fasola, groch, soczewica, soja i ciecierzyca. W diecie cegieł nie powinno zabraknąć pełnoziarnistego pieczywa i makaronów, brązowego ryżu, surowych warzywach bogatych w błonnik, kasz, orzechów, nasion słonecznika  i dyni.

autumn_delight_fruit_salad_1169409551

Ruch – jak ćwiczyć?

stylowi_pl_hobby_7098678

Ćwiczenia fizyczne dla kobiet o sylwetce cegły powinny opierać się przede wszystkim na tym, by wyrzeźbić talię oraz popracować nad kształtem figury. Doskonałym rozwiązaniem jest codzienne ćwiczenie z hula-hop – kształtują one mięśnie brzucha i sprawiają, że talia widocznie staje się bardziej smukła.

stylowi_pl_podroze-i-miejsca_36652867

Dobre ćwiczenia to także skłony, nożyce oraz unoszenie nóg w pozycji leżącej. Warto swój trening wzbogacić także o ćwiczenia wyszczuplające ramiona, czyli np. Wszelkie wymachy, zamachy czy podnoszenia z ciężarkami.

Przykładowe ćwiczenia:

Cardio Ballet

Ćwiczenia na talię

 

 

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s