patos i chaos

blog Stylistki, czyli o modzie i reszcie lekko i z sensem

Bezbolesne i przyjemne sposoby na wiosenne wyszczuplenie i dodanie cerze blasku!

Dodaj komentarz

stylowi_pl_kuchnia_21763790

Wiosno, przybywaj!

Wraz z jej nadejściem realizacja wszystkich z pozoru niewykonalnych celów znacznie się przybliży.

Mobilizacja i motywacja przyjdą same, gdy ujrzysz spacerowiczów, rowerzystów, biegających.

Każdy chce się czuć ze sobą dobrze, ale by tak się stało musisz zacząć działać.

Nie chodzi o rewolucję, ale o drobne zmiany dające radość.

Już teraz rozpocznij przedwiosenne porządki w jadłospisie i pielęgnacji, by poczuć się lekko i po prostu dobrze:)

Zrzuć skórę!

peeling-z-platkow-owsianych_medium

Nosząc grube ubrania nasza skóra narażona jest na zmiany temperatury, dodatkowo ogrzewanie z grzejników powoduje przesuszenie. Skóra traci jędrność i gładkość.
Jak jej pomóc?
– systematycznie stosujemy peeling, dzięki temu pozbywamy się martwego naskórka, masując poprawiamy ukrwienie i automatycznie wyrównujemy nierówności.

Polecam ten peeling

250_125884674853de5e3842a34
– po kąpieli wmasowujemy balsamy, masła, mleczka.

Bardzo polubiłam te balsamy:

thumb31_9132672 ziaja maslo kakaowe mleczko do ciala-400x400

– na zmianę ciepły lub letni prysznic również pobudzi nasze ciało do zmian, ujędrni i zahartuje.
– nie zapomnij o dłoniach – raz w tygodniu przyda się peeling, kąpiel w oliwie i codziennie porządne nawilżenie.
– warto już teraz pomyśleć o stopach, bo bardzo często o nich zapominamy. Peeling albo skarpetki złuszczające i również mocne nawilżanie.

Dodaj sobie blasku!

images

 

Zima włączamy ogrzewanie, które niekorzystnie działa na wygląd naszej cery. Skóra staje się cienka, szara, szybko traci wilgoć, zmarszczki się pogłębiają i potrzebuje zastrzyku energii. Warto raz w tygodniu zrobić peeling dostosowany do potrzeb naszej skóry, potem nałożyć maseczkę i krem silnie nawilżający. Najważniejsza jest systematyczność. Nic nie da stosowanie kremu, czy peelingu raz na jakiś czas.
– peeling – poprawia ukrwienie, dotleni. Dzięki oczyszczaniu, złuszczaniu wszystkie kosmetyki nakładane po będą lepiej się wchłaniać, a ich skuteczność wzrośnie.
– maseczka złagodzi podrażniania, uspokoi cerę, poprawi wygląd.

przeciwzmarszczkowa copy

pol_pl_Dermaglin-ZUZYC-DO-31-08-15-Maseczka-PRZECIWTRADZIKOWA-zielona-glinka-kambryjska-aloes-owies-20g-5907078691039-11945_1
– nawilżanie – wiosną cera sucha najbardziej odczuwane negatywne działanie zimy, więc warto zadbać o zapewnienie odpowiednio mocnego nawilżenia.

SYLVECO_Lekki_krem_brzozowy

thumb31_9563809

ZDROWE ODŻYWIANIE

Owoce_sezonowe

Odżywiaj się zdrowo i nie chodzi tutaj o diety, tylko o racjonalne, przemyślane spożywanie produktów. Zimą nasz organizm wypłukuje wiele cenny składników, dlatego wiosna jest odpowiednim okresem na ich uzupełnienie. Zanim jednak zaczniemy uzupełniać warto oczyścić i odkwasić organizm.

Jeśli Twoim celem jest schudnięcie:

Zadbaj o solidne, bogate odżywczo śniadanie  nigdy go nie pomijaj!

owsianka_z_owocami

Pomysły na bezglutenowe śniadnaie.

Pamiętaj, że WSZYSTKO co zjadasz stanowi posiłek. Wszelkie przekąski, które nie wydają Ci się istotne(mały baton, słodzony sok) składają się na twój całodzienny bilans energetyczny!

Jako II śniadanie wybierz owoc i garść migdałów 

albo

koktajl z 3 dużych pomarańczy, 3 brzoskwiń, soku wyciśniętego z 2 cytryn

koktajl_pomaranczowy_344x0_rozmiar-niestandardowy

To naprawdę wystarczy i pozwoli dotrwać spokojnie do obiadu.

Obiad

Cukiniowe placuszki

stylowi_pl_kuchnia_placuszki-z-cukinii-i-ziemniakow_32019720

Cukinię obrać, oczyścić, opłukać i zetrzeć na tarce o dużych oczkach. Ziemniaki i cebule obrać, umyć i osuszyć. Razem zetrzeć na tarce i położyć na sitku.  Do miski przełożyć cukinię, ziemniaki i cebulę. Dodać jajko, siemię lniane mielone, olej słonecznikowy, sól i pieprz do smaku. Razem dokładnie wymieszać. Na patelni rozgrzać olej i kłaść łyżką masę (2 łyżki masy na 1 placek). Smażyć z dwóch stron na złoty kolor.

Indyk w pikantnej marynacie.

tumblr_n2y7vtTXUc1qes1z4o1_500

Podwieczorek

Tost z pastą sezamową lub orzechową.

pasta marchew pomidory3

Kolacja

Puree z korzennymi warzywami

767e933ee1_thmb800_zolte-puree-ziemniaczane-2-

Jeśli chcesz zmienić sposób odżywiania.

Pozbądź się słodyczy, przetworzonych i konserwowanych produktów i nigdy do nich nie wracaj!

To nie kara, ale nagroda dla Twojego organizmu!

Wprowadź świeże warzywa i owoce. Miksuj je w dowolnej kombinacji pamiętając, że zielone warzywa są najbogatsze w witaminy i mikroelementy (2 razy w tyg. wypij zielony koktajl ze świeżych produktów)

Jeśli węglowodany to tylko złożone! Nie warto zjadać wysokoprzetworzone i sztucznie ulepszane cukry.

Wprowadź zdrowe tłuszcze do jadłospisu.

Znajdziesz je w orzechach (bez polew), awokado, tłustych rybach i olejach takich jak lniany.

Pamiętaj, że podstawowym budulcem naszego ciała jest białko.

Dostarczaj go sobie pod postacią chudego mięsa(ze sprawdzonych źródeł), ryb i roślin strączkowych!

Gulasz z ciecierzycy. – dostarczy białka.

Pamiętaj o ziołach!

Pij: zioła: melisa, mniszek lekarski , lukrecja, sok z żurawiny – hamują apetyt na słodycze, są moczopędne, przyspieszają metabolizm, leczą dolegliwości trawienne, lukrecja dodatkowo utrzymuje prawidłowy poziom cukru we krwi. Herbaty zawierające kofeinę: yerba mate, czerwona oraz zielona – prawdopodobnie przyspieszają metabolizm. Jedno jest pewne – zawierają antyoksydanty oraz działają pobudzająco na organizm.

W każdym przypadku: RUCH!

stylowi_pl_uroda_11172506

Wystarczy na początek 20-30 min dziennie. Nie brzmi to strasznie, prawda?

Wystarczy jazda na rowerze stacjonarnym podczas oglądania serialu.

Moim odkryciem jest cardio ballet z elementami pilatesu.

Nie męczy zbytnio, a efekty są nieuniknione:)

stylowi_pl_ksiazka_httpswwwfacebookcomzyciemnieinspiruje_31357381

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s