patos i chaos

blog Stylistki, czyli o modzie i reszcie lekko i z sensem

Ekspresowa porada stylistki dla kobiet w każdym rozmiarze!

Dodaj komentarz

PicMonkey Collage0-

Zdarzają się takie okazje i dni kiedy ręce opadają i mimo wszelkich starań nie wiadomo co na siebie założyć.

Znam to.

Wszystko zależy od okoliczności jakie towarzyszą takim chwilom i od tego jaka jesteś.

Jeśli wkrótce czeka Cię dzień wymagający specjalnego stroju,

nie masz pomysłu na strój codzienny,

do pracy,

szkoły,

na randkę

a właściwie każdy powód jest dobry, by do mnie napisać i uzyskać szybką poradę.

12484719

W czym mogę pomóc?

W zależności od Twoich potrzeb mogę

wybrać strój na wskazaną przez Ciebie okazję z podaniem cen i sklepów, w których je znajdziesz.

Jak uzyskać poradę?

Opisz okoliczność i napisz kilka zdań o sobie, bym mogła poznać Twoje oczekiwania i wyślij maila na

ba.brow@op.pl

7ce1b777de

Przykłady moich porad.

Jestem mamą i niezależnie od pory dnia mam problem z wyborem stroju. Potrzebuję zestawu odpowiedniego na co dzień, swobodnego ułatwiającego pościg za dziećmi i sprawdzającego się na zakupach czy

Ania, 37 lat, rozm. 40

PicMonkey Collagevj

Jestem studentką psychologii i lubię ponadczasową elegancję. Chciałabym ubierać się nowocześnie, dziewczęco i stosownie do moich skromnych finansów;)

Weronika, 19 lat, rozm. 38

PicMonkey Collageceglo

Potrzebuję stroju do pracy! Obowiązuje mnie dość sztywny, formalny strój, ale nie chcę wyglądać nudno i szaro.

Jakiś pomysł na strój odpowiedni dla mnie?

Kinga, 43 lata, rozm.36

PicMonkey Collagep

 Niedługo wybieram się do teatru. Odwykłam już od tego typu wyjść, wiem, że wieczorowy strój już nie jest obowiązkowy, ale chcę wyglądać elegancko.

Proszę o pomoc.

Zosia, 34 lata, rozm. 44

PicMonkey CollageWIGI

Jestem architektem i pracuję w domu. Zdarzają się mi spotkania z klientami na mieście. Chciałabym wtedy wyglądać profesjonalnie, ale niezbyt sztywno. Lubię kolory.

Beata, 27 lat, rozm 36

PicMonkey Collageo

Skomentuj

