patos i chaos

blog Stylistki, czyli o modzie i reszcie lekko i z sensem

Płatki gryczane z owocami na śniadanie!

Dodaj komentarz

Oto prosty przepis na bezglutenowe i smaczne śniadanko. Pomysł zainspirowany przepisem mojej siostry:)

Na 2 porcje potrzebujemy:

95

Płatki gryczane stanowią bardzo dobre źródło magnezu, żelaza, siarki, kobaltu, witaminy E i B. Mają cały wachlarz soli mineralnych: żelazo, nikiel, kobalt, wapń, fosfor, miedź, cynk, bor i jod. Lizyna i leucyna zawarte w gryce świetnie wpływają na prace mózgu. Białko zawarte w tych płatkach jest cenniejsze i łatwiej przyswajalne niż białko pozyskane z innych zbóż. Płatki gryczane polecane są w żywieniu dzieci również tych na diecie bezglutenowej.
Wykonanie:
Płatku ugotuj w odrobinie wody i mleka kokosowego. Gdy zmiękną dodaj pokrojone śliwki, jabłko i gruszkę. Podgotuj razem chwilę. Podawaj z posiekanymi migdałami, posyp wiórkami, można dodać cynamon.
Smacznego!
blogger-image--948163004
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s