patos i chaos

blog Stylistki, czyli o modzie i reszcie lekko i z sensem

Przedwiosenne naładowanie

Dodaj komentarz

 

Każdy czasem narzeka na brak energii, szczególnie, gdy za oknem buro. Już całkiem niedługo pogoda się poprawi, więc czas na przedwiosenne doładowanie:).

95747_wiosna_park_kwitnace_drzewo_lawka

 Po pierwsze uaktywnij się.

Odpuszczanie sobie i zaleganie przed telewizorem dodatkowo osłabia.  Nie narzucaj sobie morderczego tempa, ale nie zaniedbuj wszystkich zaległych obowiązków.

Nie rób sobie także dłuższych przerw od stałych aktywności – sportu, fitnessu,  spacerów. Krótka przerwa nie zaszkodzi, poświęcenie kliku minut na ćwiczenia doda Ci nowych sił i pozytywnie nastroi.

 Po drugie ureguluj swój zegar.

Wstawanie i kładzenie się spać o stałych porach wspomoże organizm borykający się z nieuregulowanym trybem życia. Popołudniowe, wzmacniające drzemki są wskazane o ile nie trwają dłużej niż 20 minut.

Po trzecie oczyść organizm z toksyn

Stara prawda bezustannie powtarzana, czyli: kawa, czarna herbata, papierosy, alkohol, przetworzone jedzenie zaśmiecają Twoje ciało. Powodują obrzęki, uczucie ciężkości i osłabienia. Można sobie z nimi poradzić odstawiając cukier i słodycze, pijąc duże ilości wody z cytryną, wzbogacając dietę w warzywa i owoce i wspomagając się siemieniem lnianym.

PicMonkey Collagemgujg

Po czwarte rozwijaj pasje i znajdź czas na rozrywkę

Książki, filmy, spotkania w wesołym gronie nie zaszkodzą a poprawią nastrój i pomogą oderwać się od problemów. Warto spróbować.

A może zmiana wyglądu?

Może pora na zmianę stylu? Inspirację można czerpać zewsząd:seriale, gazety …blogi. Choćby tu i tu.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s