patos i chaos

blog Stylistki, czyli o modzie i reszcie lekko i z sensem

Co dodać a czego lepiej się pozbyć z jadłospisu?

Dodaj komentarz

PicMonkey CollagemgujgKlika magicznych i niepozornych produktów, które przyspieszają trawienie:)

PicMonkey CollagekomosagZboże od niedawno bardzo popularne, które zdecydowanie powinno wyprzeć pszenicę z jadłospisu! Zawiera  witaminy z grupy B, fosfor, potas, cynk i błonnik. Ma niski indeks glikemiczny- 35 IG

 

I cichy zabójca, czyli wafle ryżowe! Są  wysoce przetworzone, posiadają bardzo wysoki indeks glikemiczny (  80 IG). Powodują  szybkie odczucie głodu po posiłku. Na pewno nie stanowią zdrowej przekąski a zazwyczaj są pochłaniane w dużej ilości. Lepszą alternatywą będzie  kanapka z pieczywa na zakwasie z np awokado i pomidorem.

z10968374QRice-cakeshf

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s