patos i chaos

blog Stylistki, czyli o modzie i reszcie lekko i z sensem

Przegląd prasy

Dodaj komentarz

Women’s Health

WH to dwumiesięcznik, który całkiem niedawno pojawił się na polskim rynku. O ile pierwszy numer z Agnieszką Cegielską na okładce przypadł mi do gustu, to drugi z Katarzyną Maciąg nie wydawał mi się interesujący.

A oto i mamy już trzeci egzemplarz tego czasopisma z Agnieszką Więdłochą

wCo mnie zainteresowało?

Całkiem ciekawy okazał się wywiad z bohaterką okładki. Jest wegetarianką mimo tego, że lubi mięso(podziwiam), przygotowuje się do maratonu(podziwiam) i chociaż, złamała kiedyś rękę i dotąd nie zgina jej całkowicie potrafi zrobić mostek(podziwiam).

A i polecam artykuł dot. mitów narosłych wokół metabolizmu. Poza tym  w WH można znaleźć sporo interesujących przepisów.

Co mi nie do końca odpowiada?  Cena(7,99 zl) za którą przemawiać może w sumie fakt, że gazeta ukazuje się co 2 miesiące. Polecam przejrzeć w Empiku.

Twój Styl

0002QH62SO4IATCA-C308

TS to moja ulubiona gazeta, której przyjemną lekturę przedłużam jak tylko mogę.

Co mnie zainteresowało?

Wywiad z Sochą okazał się zupełnie…normalny, ale w tym wypadku to komplement, bo sama aktorka lubi się tak określać. Rozmowa o Leonardo DiCaprio z autorem jego biografii dostarcza wielu ciekawostek na temat hollywoodzkiego aktora. Nie wiedziałam, że Leo z iście morderczym zapałem dążył do zaistnienia w filmowym świecie. Co go tak motywowało?Podobno  kasiora.

Oczywiście nigdy nie omijam felietonów Joanny Bojańczyk i Leszka Talko.

Cena: 7,90 zł, którą co miesiąc płacę bez mrugnięcia powieką. Wstyd.

Cosmopolitan

1520767_700879453276614_1676728760_n Tak, tak, kupuję tę gazetę, która ostatnio stara się być dla kobiet motywatorem i usilnie pracuje nad damską pewnością siebie. Popieram.

Kiedyś lubowałam się zwłaszcza w przeglądaniu modowych stron w Cosmo, które aktualnie coraz częściej wypełnia bielizna. To ostatnie na minus. Cosmo obniżyło cenę na 3,99. To na plus.

Shape

1517632_720798661278734_684012596_n Co tam w Shape ciekawego?

Wywiad z Kate Hudson, którą lubię całkiem przyjemny. Poza tym warto spojrzeć na artykuł o typach kobiecych sylwetek z poradami stylistek i dietetyków. Shape zainteresował mnie też dietą skandynawską.

Cena: 7,99 nieadekwatna. Polecam przejrzeć w Empiku.

Skomentuj

